Причиною техногенної катастрофи у Львівській області, де перекинулися цистерни з жовтим фосфором, які належать АТ «Казфосфат», стало порушення технології проведення колійних ремонтних робіт, йдеться у повідомленні прес-служби компанії «Залізниця Казахстану». Таку інформацію сьогодні, 27 липня, подає сайт Електронні вісті.

«Ми дотримались усіх правил перевезення вантажів та правил перевезення небезпечних вантажів», – йдеться в повідомленні прес-служби. Представники компанії «Залізниця Казахстану» провели детальне обстеження місця аварії, оглянули стан верхньої будови залізничного шляху, рухомого складу. Також встановили, що в день аварії на залізничному полотні поблизу Ожидова проводили ремонтні роботи із застосуванням машин важкого типу.

«Після завершення робіт було видано наказ обмежити швидкість руху потягів на цьому відрізку до 60 кілометрів на годину. Також це місце позначили спеціальними знаками», – наголошують у повідомленні.

За даними компанії, температура повітря у момент проведення ремонтних робіт становила понад 30 градусів тепла, відповідно температура рейок становила більше як 50 градусів. При тому, що «робота машин на залізничному полотні безпечна за температури рейки не більше як 43 градуса тепла», – наголосила прес-служба.

Тим часом, за станом на 7.00 27 липня, за інформацією «Укрзалізниці», спеціальний потяг з вантажем жовтого фосфору, який о 4.00 26 липня відправили із станції Красне Львівської залізниці до Казахстану, ще знаходиться на території України. Маршрут потягу засекречений, хоча відомо, що вночі він був в Дніпропетровській області. Також з питань безпеки розробили спеціальну схему безпеки руху потягу, цистерни з фосфором розділені вагонами з піском. 26 липня повідомляли, що потяг з фосфором покине межі України цього ж дня увечері.
ЗІК

ІА "Вголос": НОВИНИ