Про це повідомляють користувачі оператора на Facebook-сторінці компанії.
Сьогодні зранку абоненти мобільного оператора «Київстар» у мережі почали скаржитися на проблеми зі зв'язком. Користувачі пишуть про проблеми у коментарях до Facebook-публікацій.
Про відсутність мобільного зв'язку пишуть користувачі з різних регіонів, зокрема, зі Львова, Миколаєва та Київської області. Також абоненти не можуть перевірити рахунок, набравши стандартну комбінацію. Тому компанія радить користуватися мобільним застосунком чи телефонувати на «гарячу лінію».
Крім того, є скарги про відсутність домашнього інтернету та проблеми у роботі застосунку «Мій Київстар».
У компанії відреагували на скарги користувачів та зазначили, що спеціалісти працюють над розв'язанням проблеми.
ІА "Вголос": НОВИНИ