У січні-червні 2008 року Львів витратив на соціальну рекламу 50 тис. грн.

«Розміщення у місті значної кількості соціальної реклами є доброю підтримкою рекламорозповсюджувачів у період складної економічній ситуації. Оскільки на час розміщення соціальної реклами із рекламорозповсюджувачів не стягується плата за користування місцями», — прокоментувала збільшення витрат з бюджету директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун.

Розміщення соціальної реклами у Львові здійснюється відповідно до затверджених у грудні 2008 р. рішеннями виконавчого комітету Львівської міської ради: «Положення про порядок підготовки та розміщення реклами соціальних програм у м. Львові» та «Переліку соціальних програм Львівської міської ради на 2009 р.». Згідно з цими рішеннями цьогоріч влада планувала реалізувати 52 соціальні програми. Станом на сьогодні вже було розміщено 38 соціальних програм.

ІА "Вголос": НОВИНИ