Zhongzhi New Energy Vehicle є великим китайським виробником автобусів і розвізних автомобілів із нульовим шкідливим викидом (програма ZEV). Також виробляє машини, що працюють на природному газі, пише Автоцентр. Одна з найцікавіших розробок за останній час – автобус на паливних елементах Hydrogen fuel cell vehicle (HFCV). Це міський низькопідлоговий автобус завдовжки 12,8 м, що вміщає до 106 пасажирів.
Незвичайність машини в тому, що вона чотиривісна. Тут застосовані мотор-колеса в маточинах, що інтегровані з пневмопідвіскою і трансмісією. Зрештою досягається майже двотонна економія ваги, порівняно з традиційними електробусами, що дає можливість збільшити пасажиромісткість.
Ще одна перевага машини на паливних елементах у тому, що на її підзарядку необхідний дуже короткий час: від 5 до 10 хвилин. При цьому запас ходу досягає 380 км, що також є важливим чинником. Машина має низький рівень внутрішнього шуму на рівні 55 дБ, що робить поїздку для пасажирів дуже комфортною.
Водневий автобус від Zhongzhi New Energy Vehicle обладнаний передовими системами активної безпеки. Одна з них Front collision warning system (FCW) попереджає про різке скорочення дистанції до автомобіля, що йде попереду. Інша система – Pedestrians collision warning system(PCW) «виявляє» пішоходів у мертвих зонах. А ще один електронний помічник – Lane deviation warning system(LDW) стежить за рухом на заданій смузі.
ІА "Вголос": НОВИНИ