"За даними Boston Consulting Group, жінки контролюють 12 трлн доларів у глобальних витратах і є рушійною силою для зростання заробітків в глобальному масштабі, що становить 5 трлн доларів", - цитує видання Інопреса.
З 2000 по 2007 рік тільки в США кількість заможних жінок, що мають не менш ніж 500 тис. доларів для інвестицій, виросла на 68%, в той час як кількість заможних чоловіків - всього на 36%.
«Тому економіку жінок називають силою, з якою варто рахуватися. Очікується, що її глобальний економічний ефект у найближчі роки буде сильніше, ніж у Бразилії, Росії, Індії та Китаю, разом узятих», - йдеться в статті.
Зої Купер, співзасновниця Фінансові Сесії JAM - ініціативи в області фінансового освіти, яка налагоджує зв'язки між заможними жінками з різних країн, - пророкує, що економіка жінок внесе внесок у порятунок від економічної кризи. «Організації, цілком усвідомлюють відмітні риси в мотивації та методах жінок, будуть більш успішними. Жінки приймають понад 80% рішень про покупки, на них припадає 70% фірм-стартапів. Це найважливіша цільова група на планеті», - каже Купер.
Втім, згідно з дослідженням BCG групи, жінки як і раніше незадоволені продуктами і послугами, які їм доступні. "Жінки всього світу надто розпорошуються, дуже багато працюють, відчувають надмірний стрес, а виробники споживчих товарів обслуговують їх погано. Жінки хочуть вивільняти більше часу, прагнуть, щоб постачальники більше цінували їх і розуміли їх особливі потреби.", - викладає газета висновки аналітиків.
На думку Купер, для жінок-клієнток широко відкриті такі сфери, як інвестиції та страхування життя.
У деяких країнах силу економіки жінок розуміють краще: у США могутність жінок набагато вище, а їхній внесок в економіку - більший, ніж у британок.
Тим часом багато компаній недооцінюють жінок як споживачів: так, автомобільна промисловість, побутова електроніка і сфера фінансових послуг погано розуміють потреби жінок і не вміють знайти з ними спільну мову, вважає видання. "Приміром, реклама мобільних телефонів адресована в основному чоловікам", - говориться в статті.
У той же самий час успіх Apple серед жінок пояснюється установкою на те, що користування комп'ютером має бути приємним заняттям, вважають Джейн Каннінхем і Філіпа Робертс, автори книги: "Її гарненька головка: нова теорія жіночої мотивації та її значення для маркетингу". Виробник побутової техніки Haier поліпшив ергономіку своєї продукції, врахувавши, що жінки в середньому нижчий на зріст, ніж чоловіки.
"Компанії, які успішно адаптують свої товари та послуги для жінок, будуть у найкращому положенні, коли почнеться оздоровлення економіки", - підсумовує автор.
ІА "Вголос": НОВИНИ