Він нагадав, що місто досі не повернуло ЛАЗу коштів за два автобуси-гармошки, які ЛАЗ віддав Львову на День Незалежності ще у 2009 році.

«Львів специфічне місто і чомусь боїться великих автобусів і тролейбусів. Автобуси-гармошки ми на силу дали Львову. Але вони тут прижилися, це стало вигідно і ми чуємо про них лише позитивні відгуки. Проте тролейбусів ми для Львова робити наразі не будемо. І, хоча для Львова ми зазвичай робимо їх без передоплати, поки місто не заплатить нам хоча б частину боргу, ми нічого робити не будемо. Договір в нас є, але без передоплати ми тепер нічого робити не можемо», - сказав Ігор Малець.

Секретар Львівської міської ради Василь Павлюк запевнив, що міська рада взяла кредит в Ощадному банку, під заставу приміщень, в яких він знаходиться і вже готова сплатити частину боргу.

«Я розумію дирекцію ЛАЗу, яка хоче отримати свої гроші, але ми зараз живемо в складний час і в Львова є набагато важливіші соціальні проблеми, які потрібно фінансувати і вільних бюджетних коштів у нас немає. Транспорт ми, звичайно, будемо замовляти, але це буде в досить повільному темпі, бо ми надіємось в цьому плані лише на банківські позики», - сказав Василь Павлюк.

Наразі ЛАЗ виготовляє транспорт для міст, приймаючих Євро 2012. Зокрема, для Харкова вже виготовлено 52 тролейбуси, для Донецька - 15 тролейбусів.

ІА "Вголос": НОВИНИ