Згідно з тендерною документацією, пристосований для тривалих морських рейсів човен 2011 року випуску має бути із склопластиковим корпусом, надувним настилом і кільсоном, довжиною від 6 до 7 метрів, шириною від 2,5 до 3 метрів. “З рульовою стійкою з устаткуванням, можливістю установки підвісного двигуна, потужністю до 175 л.с., Вантажопідйомність не менше 1500 кг, пасажирів не менше 10 чоловік. Є арка для установки додаткового обладнання, трап для виходу з води, бак з прісною водою, душ, захисний і сонцезахисний тенти, вузол буксирування лижника, водовідливна помпа, навігаційні вогні і сирени”, - зазначено в інформації.

Разом з тим в відкритих джерелах є інформація про продаж таких човнів на чверть дешевше від ціни, сплаченої пансіонатом «Львівський залізничник». “Наприклад по 143,82 тис грн. ($17,91 тис), або по 141,84 тис грн. ($17,62 тис)”, - інформує видання.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ