Розпорядження про роботу з електронними зверненнями вже підписав міський голова, тому для міських посадовців відповіді на запитання мешканців стануть частиною їхньої щоденної роботи.

 

Звернення, які надходять через Інтернет, опрацьовують консультанти «гарячої лінії міста». Вони підбирають необхідну інформацію і надсилають її на електронну пошту мешканцю, який звертався. Відіслати звернення львів'яни можуть з офіційної сторінки через рубрику «Влада» та «Львів'янину».

 

«Електронні звернення - це ще один крок до запровадження електронного урядування у міській раді. Основна наша мета – щоб посадовці швидко реагували на потреби мешканців. Зараз львів’янин, надіславши електронне звернення, може прослідкувати і стан його виконання, отримавши спеціальний код. Це дуже важливо, адже ми зможемо працювати за європейськими стандартами. В Європі вже давно запроваджена та налагоджена комунікація з мешканцями через Інтернет», - зазначила Наталя Міхнова.

 

Здебільшого на звернення мешканців реагують протягом однієї доби. А якщо питання вузькоспеціалізоване, мешканець отримає відповідь максимум за декілька днів.

Нагадаємо, у Ратуші реалізовують проект «Електронне урядування: відкрита влада для мешканців Львова», який передбачає запровадження новітніх технологій у роботу посадовців мерії.

 

Проект охоплює декілька найважливіших аспектів: 1) створення внутрішнього порталу Львівської міської ради; 2) створення якісного центру обслуговування мешканців за європейськими стандартами; 3) запровадження якісної роботи інформаційного центру, який забезпечить швидке реагування на телефонні скарги мешканців у режимі 24/7.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ