Відпочиваючим та туристам вже давно відомий туристичний бренд «Крим», зайвої промоції та реклами він уже не потребує. Тепер Україна може сподіватися на новий і не менш потужніший бренд «Карпати», який готовий приймати туристів 12 місяців на рік.

«Ми відпрацьовуємо з областями Карпатського регіону питання про покращення єдиного туристичного продукту Карпат і розвитку Карпатського туристичного бренду. Адже, туристів не цікавить на території якої області вони відпочивають, існують лише запитання по обслуговуванню, інфраструктурі, атракцій і всього іншого», - розповідає заступник начальника головного управління – начальник управління з питань євроінтеграції та туризму і курортів Закарпатської ОДА Олександр Марченко.

За його словами, для того, щоб залучити більше туристів на Західну Україну, потрібно запровадити новий бренд «Карпати» і розробити єдиний каталог туристичних маршрутів та об’єктів Львівської, Івано-Франківської, Закарпатської, Чернівецької областей, тобто -Карпатського регіону.

«Я думаю, що таким чином ми зможемо бренд «Карпати» як екологічно-чистий край з природними атракціями та лікувально-оздоровчими можливостями мінеральних джерел і термальних вод презентувати на будь-якій міжнародній виставці», - додав він.

«Карпати можуть приймати туристів не один сезон, а весь рік і для цього є всі можливості. Я думаю, що перспектива тут велика, а потенціал такий , що ми можемо в ближчий час приймати в Карпатах до 10 млн. туристів в сезон», - продовжує пан Олександр.

Як зазначає начальник управління туризму Івано-Франківської ОДА Ольга Соколова, питання створення такої структури як єдиний Карпатський регіон виникло вже давно, адже, тут немає кордонів, а є єдиний для всіх туризм: «Ми прагнемо єдиним Карпатським брендом не мати сезонності, адже, ми й справді можемо мати і літній, і зимовий, і осінній відпочинок, тому маємо змогу обмінюватися всередині туристами тут. І це дуже добре, бо на цьому повинен розпочатися розвиток внутрішнього туризму, ми будемо проводити спільні фестивалі та певні промоційні заходи, щоб ще більше приваблювати людей».

«Єдиний Карпатський регіон – це дуже добре, ми об’єднаємо всі наші зусилля і разом продаватимемо Карпатський продукт», - підтверджує заступник начальника управління культури і туризму Львівської ОДА Андріан Кліщ.

«Бренд «Карпати» ми розпочинаємо рекламувати вже, тому, очевидно, що на 2009 рік в нас запланована активна діяльність - це спільні промоційні заходи, фестивалі, розробка туристичних маршрутів, продаж друкованої літератури, що міститиме всі бази даних по туристичних об’єктах Карпатського регіону», - додав він.

 


 

ІА "Вголос": НОВИНИ