Члени виконкому дали доручення підготувати відповідний проект рішення на наступне засідання.
Виконком вирішив піти на такий крок, зважаючи на те, що рекламні носії у місті часто пустують в умовах кризи. Однак це стосуватиметься тільки тих виробників продукції, які знаходяться у Львові.
Наразі розмір знижки не визначили, але він буде орієнтовно в 2 рази нижчий від існуючих ставок на рекламу.
Таку пропозицію озвучив секретар Львівської міської ради Володимир Квурт. «Хай ми не прирівняємо таку рекламу до соціальної, але надамо їм преференції – в 2 рази знизимо відрахування», - зазначив він.
За словами секретаря ради, надходження від реклами не є настільки великими, однак основним джерелом наповнення львівського бюджету є податок з доходів фізичних осіб, тобто податок, який сплачується із зарплати. А борги по зарплатах у Львові постійно зростають.
З початку року борг по зарплатам тільки у Львові зріс до 40 млн. грн., зазначив Володимир Квурт.
Виконком пропонує цю всю рекламу подавати з логотипом – «Купуй львівське». Відповідний проект рішення планується підготувати до 15 червня.
ІА "Вголос": НОВИНИ