ЛЬВІВ, 28 ТРАВНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — ВАТ «Львівська пивоварня» прогнозує ріст продаж в сегменті ПЕТ на 16% у 2008 році.

Про це повідомила провідний фахівець зі зв'язків з громадськістю ВАТ "Львівська пивоварня" Надія Цюра.

«Проведені маркетингові дослідження та прогнози вітчизняного ринку пива показали, що ріст пива в сегменті ПЕТ у 2008 році буде становити 16% у порівнянні з минулим роком. Проаналізувавши обсяги продажів пива в сегменті ПЕТ, можна зауважити тенденції поступового росту», — йдеться в повідомленні.

Саме через це компанія вирішила розливати «Львівське преміум» в ПЕТ-пляшки місткістю 1 л.

Розлив пива «Львівське» в ПЕТ упакування почався з 2005 році. Було розпочато налив пива «Львівське Міцне» ємністю 1 літр та «Львівське Світле» ємністю 2 літра. На даний час в ПЕТ упакування розливаються всі сорти пива «Львівське»: «Львівське Світле», «Львівське 1715», «Львівське Міцне», «Львівське Преміум». В портфелі ТМ «Львівське» обсяги пива в ПЕТ упакуванні становлять 40%

У 2007 році «Львівська пивоварня» наростила виробництво на 30% — до 14,808 млн. дал пива

„Львівській пивоварні”, за її власними даними, належить 5% на загальноукраїнському ринку пива, 25% — на ринку пива Західної України і 44% — у Львівській області.

Власником „Львівської пивоварні” є група Baltic Beverages Holding (ВВН), куди входить також пиво-безалкогольний завод „Славутич”.

BBH випускає під ТМ „Львівське” 6 сортів пива — „Портер”, „Львівське Преміум”, „1715”, „Львівське Міцне”, „Львівське Світле” і „Легенда".

ІА "Вголос": НОВИНИ