Справно розраховувалися з магістраллю у першому кварталі 2009 року лише Івано-Франківська та Закарпатська області, проте і вони потрапляють у зону пильної уваги залізничників через засміченість приколійної території. У всіх інших областях, територією яких пролягає Львівська залізниця, приміські електро- та дизель-поїзди можуть бути відмінені саме через заборгованість з відшкодування за перевезення пасажирів пільгових категорій.
Так, станом на перше квітня 2009 року Львівщина розрахувалася з залізничниками на 91,2%, Чернівецька область — на 90,4%, а Тернопільщина на 50,1%. Найменше піклуються про наявність приміського сполучення для своїх громадян керівники Рівненської та Волинської областей, які перерахували залізничникам 29,2% та 33,7% коштів відповідно.
До 21 квітня 2009 року загальна сума відшкодованих обласними адміністраціями коштів скоротилася до 55,4% від запланованої суми. Протягом двох декад поточного місяця шість з семи ОДА не перерахували залізничникам жодної копійки, а «передовиком» розрахунків стала Івано-Франківщина, яка розрахувалася з магістраллю аж на 2,5% від узгодженої суми!
«Зважаючи на те, що приміські перевезення є критично збитковими для залізниці, а втрати магістралі від них становлять щоденно близько мільйона гривень, питання про відміну електро- та дизель-поїздів розглядатимуть швидко та жорстко», — наголосив прес-центр.
Станом на 21 квітня 2009 року Львівська залізниця надала послуг із перевезення студентів на суму 5,585 млн. грн., а отримала компенсації від Міністерства освіти і науки на суму 1,553 млн. грн.
ІА "Вголос": НОВИНИ