Львівські обласні штаби кандидатів у президенти висловлюють занепокоєння з приводу порушення міською та обласною владою виборчого законодавства у частині забезпечення прав кандидатів на розміщення візуальної інформації та реклами.
Львівський обласний комітет СПУ має намір повторно звернутися до ЦВК, Львівської міської ради та Львівської ОДА з приводу порушення міською та обласною владою закону про вибори Президента України у частині забезпечення прав кандидатів на ведення наочної агітації та розміщення інформації про себе, ― повідомив „Контекст медіа” перший секретер СПУ Євген Таліпов. „Станом на сьогодні місця для поклейки візуальних матеріалів не встановлені. Як нам пояснили, у Львові це пов’язано з арештом рахунків і майна Львівської міської ради. У суботу на неділю ми провели розклейку агітаційних плакатів Олександра Мороза у Львові на стовпах. Двірники ж їх зривають, адже, стверджують, що на це є розпорядження міської влади”, ― зазначив Євген Таліпов.
Керівник Львівського обласного виборчого штабу Віктора Ющенка Петро Олійник заявив, що штаб має намір звернутися до ЦВК із заявою з приводу відсутності місць для наочної агітації.
Перший секретар ЛМО КПУ Віктор Молдаван зазначив, що представники Львівського обласного виборчого штабу Петра Симоненка неодноразово в усній формі зверталися в органи міської та обласної влади з приводу відсутності місць для наочної реклами.
Аналогічно Львівський обласний виборчий штаб Віктора Януковича неодноразово звертався до влади з вимогою вирішити цю проблему і встановити відповідні місця для розміщення агітаційної продукції. Про це „Контекст медіа” повідомили представник штабу.
За інформацією ЛОГО КВУ, дійсно на Львівщині зафіксовано дане порушення законодавства, проте наразі до моменту початку роботи територіальних виборчих комісій систематичну інформацію щодо цього отримати складно. Голова ЛОГО КВУ Роман Кошовий зазначив, що за інформацією, якою він володіє, в деяких містах і районах розпочалося обладнання місць для наочної агітації. Сьогодні мають такі місця обладнати у Львові. Однак кількість цих місць є недостатньою.
Згідно чинного закону, за 120 днів до виборів місцева влада повинна підготувати рекламні щити, на яких кандидати мають право розміщати свою наочну агітацію і повідомити про це штаби кандидатів. Зі свого боку, кандидати мають право проводити наочну агітацію з моменту своєї реєстрації.
ІА "Вголос": НОВИНИ