У липні ЛМКП “Львівводоканал” припинятиме надавати послуги з водопостачання та водовідведення споживачам-боржникам за допомогою спеціальних пристроїв, які дозволяють здійснювати відімкнення поквартирно, а не в усьому будинку, передає прес-служба міської ради.

Роботи виконуватимуть фахівці з «Водоканалів» Полтави та інших міст, які й винайшли спосіб ефективного впливу на неплатників. Повторне під’єднання до системи водовідведення відбуватиметься за кошти абонента. Задля уникнення незручностей, пов’язаних із відімкненням від каналізації, мешканцям пропонують погасити заборгованість до 2 липня 2007 року.

Нагадаємо, у травні на під’їздах львівських будинків з’явилися попереджувальні оголошення, у яких вказано, що, якщо не сплатити борг, підприємство „Львівводоканал” змушене буде вдатися до примусового припинення надання послуг із водовідведення, блокуюючи каналізаційний випуск квартири боржника, - повідомляє „Львівський портал”.

Два роки тому львів’яни вже мали змогу відчути на собі дію „Спрута”. Цей пристрій допомагає припинити подачу води в тому чи іншому помешканні, не зачіпаючи при цьому труб інших споживачів. Саме від’єднання здійснюють через труби в підвалі. Отож протягом вересня 2005 року понад 100 квартир у різних районах Львова опинилися без води. Щоб поновити подачу води, боржники повинні були не просто сплатити заборгованість, а й заплатити за відновлення водопостачання. А це коштувало додатково до дев’яти сотень гривень.

Населення заборгувало ЛМКП „Львівводоканал” понад 71 млн. грн, юридичні особи - 12 млн.грн.

Загальна кількість споживачів, яких обслуговує підприємство - 240 тисяч абонентів (особових рахунків).

ІА "Вголос": НОВИНИ