Це пов'язано з тим, що останній фінансовий звіт компанії проілюстрував чітку тенденцію до зниження рівня продажів і, відповідно, зростання збитків.

Так, компанія почала розглядати варіанти оптимізації витрат, найбільш спірним з яких є використання генно-модифікованих продуктів.

Аналітики, у свою чергу, відзначають, що ГМ культури довели свою комерційну вигоду практично з моменту появи в 1996 р., і зараз існують аналоги практично будь-якої сільськогосподарської продукції.

При цьому генно-модифікована картопля, не настільки широко поширена, як кукурудза, але, все ж вигідніша, ніж натуральний продукт.

Цікаво також, що у разі, якщо ініціатива отримає підтримку керівництва McDonald's, то основним постачальником ГМ картоплі стане компанія Monsanto, яка неодноразово ставала об'єктом нападок анти-ГМО активістів.

Джерело: АПК-Інформ 

ІА "Вголос": НОВИНИ