Про мережевий бізнес, заробіток та як почати в ексклюзивному інтерв’ю з Анна Рогальська – мережевик з 11 річним досвідом та бізнес-леді.
-Що таке цей мережевий бізнес і «з чим його їдять»?
Цікавий факт: в США кожен 5 міліонер – це мережевик. Мережевик в першу чергу – це бізнесмен, який управляє оборотом і людьми. Основною задачею в МЛМ є створення товарообігу товарів або послуг від людини до людини. Кожна людина, яка обирає шлях стати мережевиком самостійно приймає рішення яким чином буде здійснювати оборот людьми і саме на цьому етапі часто ми бачили неекологічні методи, які сильно «підкосили» репутацію мережевого бізнесу
-Як ви прийшли в мережевий бізнес?
- Я є та людина, яка ніколи не була найманим працівником. Я з простої сім’ї. З дитинства бачила як тяжко працюють батьки на роботі і хотіла жити по-іншому. З студентських років почала захоплюватись косметикою . Коли я починала, то в Україні було лише три мережеві компанії, які продавали косметику.
– Тобто ви продавали косметику через журнали?
- Щось типу цього) На початку спробувала побігати з каталогом, але мені завжди це було принизливо. Мені більше подобалось зацікавити в розмові так людину, щоб вона сама в мене попросила каталог. Розумієте різницю? Коли людина сама попросила, но вона відчуває, що сама прийняла це рішення, немає тої нав’язливості, яку так люди бояться в мережевому. А взагалі мені завжди більше подобалось розповідати про ріст і дохід в мережевому. Я завжди відчувала, що таким чином несу користь людям. В 19 я так розкачалась, що вже мала дохід, який дозволяв мені відкрити приватного підприємця і офіс в центрі міста.
Саме тоді я зрозуміла, що це моя професія, це сфера, яка приносить задоволення і дохід і почала активно працювати. З часом я ввійшла в Топ20 однієї з мережевих компаній. 2 роки тому об’єднала топ лідерів з різних мережевих компаній і почати проводити навчання для всіх людей, які хочуть навчатися цій професії. З того часу у нас пройшло навчання 1700 людей і цю кількість ми тільки плануємо збільшувати.
-Зараз ви і далі продаєте косметику чи ні? Які це послуги – мережевого бізнесу?
Зараз я працюю в косметичній компанії.
Особистим продажом майже не займаюся (тільки для рідних і друзів). Особисті продажі займають багато часу. Але в команді звичайно я здійснюю процеси, які пов’язані із продажами. Наприклад, це навчання продавців, контроль і аналіз показників обороту щотижня і щомісяця.
Взагалі у мережевика є 3 обов’язки:
- продажі: особисті чи управління продажами в команді. Як я описала вже вище.
- рекрутинг – залучення нових людей в команду. Є багато методів як це можна здійснювати. Мені наприклад подобається через таргетовану рекламу і ведення переговорів з підприємцями і блогерами.
- розвиток. Мова йде про покращення бізнес процесів, заходів, інструментів для розвитку і росту партнерів. Наприклад, проведення зумів і бізнес презентацій, створення і покращення фото і відео для продаж і рекрутингу, проведення «живих» зустрічей і конференцій по бізнесу і тд.
-В чому переваги займатися мережевим бізнесом?
Як в бідь-якому бізнесі, людина в млм бізнес має можливість вийти на високий рівень доходу 1000$, 5000$, 10 000$ і більше. Але треба розвіяти міфи про мережевий «без будильника, без начальника, вільний графік робити, бізнес з телефону». Дохід – без робити не буває. Тут все залежить від людини. І ніби це правда, але ці фрази люди сприймають ніби нічого не потрібно робити, гроші заробляються легко і просто. Від цього часто бувають розчарування і новачків. Бо на початку треба прикласти дуже багато зусиль і часу, щоб навчитися новій професії.
Перевагою МЛМ над традиційним бізнесом - наявність наставника (куратора/коуча/спонсора) – людина, яка буде допомагати стартувати в цьому бізнесі. Також наявність готових інструментів для старту, в традиційному все треба пробивати самотужки. І моральна підтримку від команди, що також дуже важливо. Також в млм значно менші грошові вкладення в порівнянні з традиційним бізнесом.
- Що потрібно, щоб стати мережевиком?
Щоб стати мережевиком для початку потрібно перебороти свій страх. Якби людина усвідомлювала, що МЛМ( MultiLevelMarketing - багаторівневий маркетинг, що і є мереживним бізнесом) - це круто і престижно, то вона би не боялась. А прийшла би і робила. А чому люди почали боятися? Бо у людей абсолютно викривлена картина стосовно мережевого. А навіть, якщо вона не боїться самого мережевого, то вона боїться оточення. Чомусь при слові «мережевий» люди думають, що це «треба приставати, нав’язуватись, червоніти і принижуватись». І це сталося історично, адже перші мережевики в Україні не знали як працювати. Університетів по веденню такого бізнесу немає. Гроші треба, робили як вміли і не завжди це було правильно. Тому всі уявляють собі мережевий бізнес, як діяльність, де треба носити каталог і вмовляти, щоб хтось щось купив. Але мережевий не про це! Мережевий про зміну себе, про зміну мислення, про навики комунікації, продажу, ведення переговорів, про дисципліну, мотивацію, управління командою і делегування. І звичайно про зміну фінансового становища. В США МЛМ прирівнюється до середнього лінійного бізнесу і тому він процвітає. У країнах колишнього СНГ люди не сприймають цей бізнес, як серйозну професію, що і породжує негатив. Саме слово «мережевик» це вже страшно сказати, бо засміють, а тим паче нічого купляти не будуть. Але це бізнес з якого сплачують податки і який приносить дохід. Уявіть, як би було, якщо 3-тя частина населення, які зараз без роботи, почали б працювати в мережевому, то як би ми сильно могли покращити становище, як окремо кожного українця, так і в цілому країни.
Більше про мережевий бізнес та як досягти успіху , - дивіться в ексклюзивному інтерв’ю з Анною Рогальською в програмі «Чесно. Про успіх».на телеканалі НТА.
ІА "Вголос": НОВИНИ