Також система зможе фіксувати емоції гравця і навіть напрямок його погляду. Також для визначення емоцій використовується і мікрофон. В Kinect 2 він зможе вловлювати тон і гучність голосу користувача, зіставляючи їх з поточними характеристиками його особи і тим самим визначати настрій юзера.
Для подальшого розвитку можливостей незвичайного контроллера необхідно міняти його апаратно, адже серед обмежень Kinect поточного покоління є не тільки розширення вбудованих датчиків і камер, але також інтерфейс для передачі даних. Для такої складної системи розпізнавання жестів потрібно «товстіший» канал, ніж може забезпечити USB.
Також відомо, що компанія активно розвиває даний проект і для ОС Windows.
Додамо, гаджет Kinect дозволяє користувачеві взаємодіяти з ігровою приставкою без допомоги ігрового контролера через усні команди, пози тіла і об'єкти або малюнки, що показуються.
ІА "Вголос": НОВИНИ