Дизайн магазину розробляється таким чином, щоб користувачі могли легко здійснювати навігацію по ньому і знаходити потрібні їм програми.
Для пошуку програм реалізовано кілька різних механізмів: пошук, список категорій, списки ранжирування та редакторський відбір. При цьому заявлена реалізація не тільки внутрішнього механізму пошуку магазина, але і доступна можливість індексування контенту пошуковими системами з подальшою видачею посилань на додатки в їх результатах пошуку.
У магазині будуть доступні як платні, так і безкоштовні програми. Доступ до них матиме 231 регіон світу. Передбачена також можливість розміщення корпоративних програм, але для корпоративних користувачів передбачена можливість обмеження доступу до деяких розділів Windows Store або конкретним додатків.
Дизайн Windows Store виконаний в єдиному стилі з дизайном Windows 8
Також наголошується, що для розробників передбачені різні економічні моделі поширення програм: безкоштовні, пробні з обмеженням часу використання, пробні з обмеженою функціональністю і платні, включаючи впровадження механізму оплати в самій програмі.
Також повідомляється про гнучку платформу для впровадження реклами Windows Store. Доступна можливість реалізації різних механізмів транзакцій розробниками в залежності від їх бізнес-моделей.
При реєстрації в магазині приватний розробник вносить платіж у розмірі $ 49, а для юридичних осіб величина платежу становить $ 99. Надалі розробники отримують 70% від платежів за покупку їх додатків. Крім того, якщо виручка від продажу програми перевищить $ 25 тис, то розмір виплати розробнику збільшується до 80%.
Згідно з наявною інформацією, магазин Windows Store буде відкритий одночасно з релізом бета-версії Windows 8, який запланований на лютий 2012 року.
ІА "Вголос": НОВИНИ