Про це в ефірі телемарафону сказала заступниця міністра оборони України Катерина Черногоренко.
За її словами, цю функцію вирішили запровадити через низку запитів від бізнесу, компаній та найманих працівників. Головна мета цієї функції полягає у тому, аби користувачі в онлайн-режимі могли отримувати інформацію про статус документа.
«Ми бачимо багато запитів від наших бізнесів, компаній, найманих працівників, взагалі від користувачів, що було б добре, якби в »Резерв+« можна було відстежувати всі етапи надсилання паперової повістки — деталі, статус документа тощо. Буває таке, що повістка приходить поштою, і людина не в курсі, можливо, вона в іншому місті, у відрядженні, у відпустці, і через це можна отримати штраф. Насправді технічно реалізувати такий трекінг не складно», — повідомила Черногоренко.
Як зауважила посадовиця, Міноборони наразі опрацьовує нормативну частину, оцінює всі плюси та мінуси цієї функції. У тому випадку, якщо є ця ініціатива буде підтримана урядом, технологічно запровадити таку функцію можна буде досить швидко.
ІА "Вголос": НОВИНИ