Проект розроблений на основі концепції розбудови Сихова, підготовленої грецькими архітекторами. Наступним кроком буде доопрацювання проекту у секціях, зокрема транспортній, оскільки у членів ради виникли зауваження до проекту.

Розроблений план Сихова передбачає низку інфраструктурних об’єктів. Натомість керівник ДІМП «Містопроект» Віталій Дубина зауважив, що передбачена проектом підземна трамвайна колія вздовж проспекту Червоної Калини не потрібна, оскільки вона створюватиме незручності для пішоходів.

«По дорозі їздитимуть автомобілі, а під землею буде трамвай і людям не буде де перейти дороги. Підземний перехід можна замінити мостами, але це додаткова складність, тому що потрібно враховувати висоту і це не є зручно для людей. А потік перехожих там буде значний», - зауважив Віталій Дубина.

Також проект передбачає зведення видовищно-спортивного комплексу компанії «Росан», розрахований на 7 тис. глядачів та будівництво торговий центрів загальною площею 90 тис. кв. м. Проте за словами Віталія Дубини, такий спорт майданчик та площа ТРЦ є надто великими.

«5 тис. місць для глядачів – це межа, котру не варто переступати. На Сихові не дуже зручно розміщувати такий об’єкт загальноміського значення. Також 90 тис. кв. м торгової площі забагато. Навіть не враховуючи вже існуючих там об’єктів торгівлі, це перевищує норми для Сихова», - додав він.

Крім того, проект передбачає зведення 9-тиярусного паркінгу при в’їзді на Сихів та будівництво культурно-освітнього, рекреаційного центру та гімназії отців Селезіан. Проект будівництва гімназії вчора також затвердили на засіданні ради.

За словами головного архітектора проекту Михайла Федика, загалом вартість перебудови Сихова складатиме понад 1,2 млрд. грн..

Нагадаємо, що минулого року переможцями міжнародного конкурсу з розробки архітектурно-містобудівної концепції Сихова стали представники Греції. Архітекторами концепції стали Георгій Араговітіс та Агалямі Араговітіс-Бобо.

ІА "Вголос": НОВИНИ