Такого висновку дійшла Нацкомісія державного регулювання у сферах електронних комунікацій (НКЕК) після проведення позапланових перевірок.
У повідомленні зазначається, що за результатами восьми позапланових перевірок у компаніях Київстар, Vodafone та lifecell встановлено, що мобільні оператори не здатні забезпечити тридобову автономність та безперервність надання послуг абонентам.
«НКЕК двічі йшла назустріч операторам і своїм рішенням продовжувала терміни усунення порушень, зазначених у приписах, на додаткових 30 днів. Кожен з постачальників за цей час повинен був вжити усіх необхідних заходів для забезпечення своєї мережі автономністю по всіх визначених точках у всіх областях України. У встановлені терміни кожен з операторів повідомив про успішне усунення порушень, виявлених в ході перевірок», – зазначає НКЕК.
Однак, остання перевірка готовності мережі до триденного блекауту в компанії lifecell встановила нездатність оператора забезпечити зв'язком критично важливі об'єкти. Комісія наказала усунути виявлені порушення протягом 20 днів.
ІА "Вголос": НОВИНИ