Про це свідчать результати дослідження соцгрупи «РЕЙТИНГ», проведеного у червні.

Згідно з дослідженням більшість вболіває з Бразилію та Німеччину, вони ж вважаються головними фаворитами Чемпіонату, при цьому шанси Бразилії на перемогу оцінюються вдвічі вищі.

За розвитком подій на чемпіонаті слідкує третина дорослого населення. Зокрема, 14% слідкують або мають намір слідкувати за більшістю матчів, 9% – за матчами плей-офф і фіналом, ще 9% – лише за фіналом. 65% – зовсім не цікавляться Чемпіонатом. Найбільший інтерес Чемпіонат викликає на Півночі, в Центрі та на Заході. Зменшення загального інтересу до Чемпіонату багато у чому пояснюється складною ситуацією на Сході країни: якщо у 2010 значний інтерес до Чемпіонату був на Донбасі, то у 2014, в силу об'єктивних обставин, Чемпіонатом тут цікавляться найменше.

56% українських чоловіків та 13% жінок слідкують за перебігом Чемпіонату світу з футболу. У 2010 році за матчами Чемпіонату світу слідкували майже дві третини чоловіків і майже кожна п’ята жінка. Більшість вболівальників це молодь та люди середнього віку, при цьому, чим вищий рівень освіти та доходів респондентів, тим вищий серед них інтерес до Мундіаля.

Третина вболіває за Бразилію, 27% – за Німеччину. За Голландію вболівають 15%, Францію – 12%, Аргентину – 9%, Португалію – 8%, Бельгію – 3%, Уругвай – 2%, Мексику – 1%. Цікаво, що значна частина українців вболівали за команди, які не вийшли з групи: Іспанія (21%), Італія (15%), Англія (13%), Португалія (8%), Росія (6%), Хорватія (4%). Досить ймовірно, що після поразки цих команд, загальний інтерес до Чемпіонату зменшиться.

Якщо на ЄВРО-2012 за Росію вболівали чверть українських вболівальників, то на Чемпіонаті світу 2014 року – лише 6%.

Найбільші шанси на перемогу, на думку опитаних, мають збірні Бразилії (23%), Німеччини (14%) та Голландії (7%). Францію та Аргентину бачать переможцем 3%.

До речі, у 2012 році українці точно спрогнозували переможця Чемпіонату Європи з футболу – майже третина тоді поставила на Іспанію, яка у результаті і виграла ЄВРО-2012.

Опитування проводилося 17-24 червня 2014 р. було опитано 2000 респондентів. Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,2%.

ІА "Вголос": НОВИНИ