У 2021 році на обласних перевізників надійшло більше 200 скарг. Про це заявив керівник управління транспорту Львівської обласної державної адміністрації Степан Рудницький, пише «Гал-інфо».
Посадовець розповів, що від людей часто надходять скарги на перевізників. Серед найпоширеніших причин звернення – порушення пільгових перевезень та недотримання графіку.
Рудницький розповів, що найбільше скарг від початку року надійшло на перевізника, який займається маршрутами № 133, 183, 184, 184а, 160. Загалом нарахували 120 скарг. Недотримання графіку перевізники пояснюють тим, що у Львові великі затори.
Також люди скаржаться на перевізника, якому належать маршрути № 121 та № 131. У ЛОДА отримали 86 скарг.
Як можна поскаржитися на водія:
- зателефонувати на гарячу лінію міста Львів за номером 15-80;
- звернутися до Асоціації перевізників Львівщини або у «Львівелектротранс»;
- звернутися в управління Укртрансбезпеки у Львівській області або ж управління транспорту ЛМР.
Що вказати у зверненні:
- номер маршруту та номерні знаки автобуса;
- дату;
- час;
- орієнтовне місце (вулиця чи зупинка);
- власні контакти, щоб з вами могли зв’язатись.
Нагадаємо, з 27 травня у Львові зросла вартість проїзду у громадському транспорті. Так, тепер львів'янам за проїзд у маршрутці доведеться платити 10 гривень, а в електротранспорті від 8,50 гривень.
Раніше «Вголос» повідомляв, що у перший день літа два автобусні маршрути тимчасово почнуть курсувати за зміненим маршрутом. 1 червня в місті почнуть проводити третій етап реконструкції вулиці Шевченка. Ремонтні роботи здійснюватимуть від вулиці Залізничної до вулиці Я. Мудрого.
ІА "Вголос": НОВИНИ