Інформаційна агенція “Вголос” підготувала тижневу підбірку топпроблем, які за допомогою “Гарячої лінії” намагаються розв'язати львів'яни.

 

Найболючіша тема – «благоустрій»

 

Очолює рейтинг скарг - “Благоустрій”. Із 63-ьох звернень, половина - це скарги, що щось таки в місті не упорядковано. Чи не найбільше це стосується хідників для пішоходів.

Львів'яни часто скаржаться на погано облаштовані хідники

 

Ще нарікали львів’яни  на поламану гойдалку, зламаний  полікарбонат на даху автобусної зупинки, залишені у дворах заржавілі авто, які давно ніхто не прибирає.

Два повідомлення було про неприбране сміття, але цю проблему, як стверджують адміністратори, вже усунули.


У Львові дощ, і нема на те ради

Оскільки з початку тижня у місті була традиційна львівська погода, тобто дощ, то зрозуміло, що наступне місце у рейтингу - калюжі. За тиждень майже 15 повідомлень про те, що “ні пройти ні проїхати”.

Але як з’ясувалось дощ набридав містянам не тільки на вулиці, але і у міському транспорті

Дощ надворі, дощ у салоні", - скаржаться пасажири львівських трамваїв.

Щодо транспорту, як не дивно, на брак маршруток львів'яни скаржились на «Гарячій Лінії» лише 1-го вересня.


Зрізають «недобиті» після літніх буревіїв дерева 

Третіми  у список скарг потрапили дерева. І не думайте, що після літніх буревіїв львів’яни побоюються, що дерева біля їх будинків можуть повалитися, навпаки, нарікають, що у місті  почалися безпідставні рубки.

Але  одне звернення з проханням зрізати надокучливу березу все ж  було.

Вулиця Круп'ярська, 9

Прохання обрізати цю березу повністю або частково , бо під час сильного вітру а останнім часом в нашому місті це буває дуже часто , гілки цього дерева б’ють по вікнах , а ще дерево сильно нахилене в сторону будинку і у  випадку падіння без вікон залишиться не одна квартира”.


Збереження культурної спадщини та подяки водіям автобусів

Серед “Різного” зацікавив допис: 

На фасаді будинку за адресою вул.Володимира Великого 52 знаходиться мозаїчне панно «Львів стародавній і сучасний», роботи, якщо не помиляюся, Володимира Патика. Попередній власник компанія Invar свого часу встановив прямо на мозаїці металеву конструкцію, яка нищить твір мистецтва і унеможливлює його повний огляд. Прошу сказати, чи є змога демонтувати цю конструкцію. Дуже не хочеться повторення історії з океанічними рибками”, - пишуть на Гарячу лінію.

Адміністратор обіцяє, що питання вирішиться до 29-го вересня.

Як повідомили у РА Франківський район, районною адміністрацією скеровано лист в управління архітектури та урбаністики Львівської міської ради 31.08.21 за №4-35-30086 для проведення перевірки. Про стан розв'язання питання повідомимо до 29.09.21” - йдеться у повідомленні. 

Цікаво,  що у стрічці “Скарг” є навіть одна подяка, але стосується вона зовсім не міської влади чи комунальних служб.

Друзі, дуже багато читаю скарг та негативу про оточуюче нас суспільство : зрізали дерево, неправильно прибирають, хамлять і т.д.

Сьогодні я хочу залишити позитивний відгук про водія автобуса.

Так сталось, ввечері 1 вересня після роботи повертався додому і через неуважність залишив посилку в автобусі #46. Посилка недешева, тому втрата її мене сильно засмутила. Але є хороші люди!!! Ігор Бучковський, водій автобуса #46, знайшов упаковку, вночі передзвонив та без вагань її повернув зранку!!!

Велике дякую, тобі, друже!!! Таких людей треба цінувати  і поважати! Якщо хтось із знайомих цього водія читатиме цей пост, то передавайте йому вітання!!! Хай щастить!” - поділився своєю історію львів'янин. 

ІА "Вголос": НОВИНИ