Це теж є «Рута», тільки побудована не на шасі «ГАЗелі», а на індійських вузлах і агрегатах марки «Ashok Leyland», пише портал «Автоцентр».
Новинки можна побачити біля метро «Харківська», автобуси працюють за маршрутом Київ - Бориспіль.
Зазначимо, що п'ять років тому з'явилася Рута на іншому індійському шасі – марки «Tata», але широкого поширення вона так і не отримала.
Примітно, що на маршруті сьогодні курсують відразу дві моделі «Рута 40» і «Рута 41». Зовні вони практично однакові. Головна відмінність, що «сороковий» має двостулкові задні двері, за якою знаходиться гідравлічний підйомник для колясок. Машина, призначена для перевезення однієї людини з обмеженими можливостями в колясці, має 26 сидінь в салоні, а модель «Рута 41» – 28. Загальна пасажиромісткість однакова – 40 + 1 людина.
Довжина автобусів становить 8315 мм, ширина 2380 мм і висота – 2870 мм. Серце машини – 5,7-літровий 6-циліндровий турбодизель «AshokLeyland H6E4S123» стандарту «Євро 4», що розвиває 167 л. с. Коробка передач – механічна, 5-ступнева.
Київська компанія «Інтер Авто-Трейдинг» пропонує «Рута 40» за 810 000 грн., А модель «Рута 41» – за 790 тис. грн. На автобуси надається гарантія 6 місяців або 20 тис. км.
ІА "Вголос": НОВИНИ