Про це повідомила прес-служба Мін’юсту.

Наказ не набрав чинності, оскільки його не включено до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та не опубліковано в інформаційному бюлетені «Офіційний вісник України», пояснило відомство.

Також Мінюст обіцяє провести відкрите громадське обговорення наказу і врахувати всі зауваження.

«У зв’язку з надходженням численних звернень суб’єктів господарювання щодо неврахування Державною авіаційною службою при прийнятті проекту наказу «Про затвердження Авіаційних правил України «Порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній» висновків та пропозицій, наведених у витязі з протоколу експертної групи з питань реформування галузі авіаційного транспорту від 11 серпня 2014 року (створеної при Міністерстві інфраструктури), а також інших зауважень Міністерство юстиції звернулось до Міністерства інфраструктури та Державної авіаційної служби з пропозицією провести відкриті громадські обговорення щодо наказу Державної авіаційної служби від 24 жовтня 2014 року № 686 «Про затвердження Авіаційних правил України «Порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній», - повідомило міністерство.

«Лише після врахування усіх пропозицій, висловлених громадськістю, Міністерство юстиції у максимально стислі строки здійснить правову експертизу та державну реєстрацію запропонованих змін до зазначеного наказу», - наголосило відомство.

Нагадаємо, минулого тижня Державіаслужба, яку очолює колишній топ-менеджер МАУ Денис Антонюк, опублікувала новий Порядок видачі та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній, реєстрація якого викликала скандал на авіаринку.

Юристи наголошують, що «тепер шанси отримати яке-небудь призначення або право на повітряну лінію дорівнюють майже абсолютному нулю, якщо, звичайно, ви не МАУ».

Одразу після цього один з українських лоукостерів заявив про намір піти з українського ринку.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ