5 жовтня 2006 року у прес-центрі київського готелю "Radisson" відбулася прес-конференція компанії "Національні алкогольні традиції" з використанням технології телемостів, які поєднали в єдину віртуальну аудиторію журналістів з Черкас, Донецька, Дніпропетровська та Львова для обговорення досягнень і нових стратегічних планів ТМ "Хлібний Дар". У Львові телеміст відбувався у готелі „Супутник”.
Розширення частки українського ринку та рішення про вихід на закордонні ринки обумовили розробку нового образу ТМ "Хлібний Дар", втіленого у вже використовуваній новій упаковці продукту. Нові логотип, етикетка, ексклюзивна форма пляшки, поєднання нових смаків напою з тими, що вже полюбилися, здатні задовольнити найвибагливішого гурмана і є зразком високих міжнародних стандартів.
"Висока якість та натуральні інгредієнти ТМ "Хлібний Дар" – візитна картка компанії. Вода видобувається з артезіанських свердловин до 200 м завглибшки, проходить стадії пом'якшення, мембранної фільтрації та магнітної обробки.
„Відбірні сорти спирту класу "Люкс", виробниче обладнання світового рівня і робота провідних технологів країни дозволяють нам створювати унікальні продукти на довгі роки", – зазначив генеральний директор компанії "Національні алкогольні традиції" Роман Вашколуп.
У 2005 році на Черкащині було відкрито новий завод, збудований за останнім словом сучасних технологій. Завдяки використанню високих технологій компанія може контролювати на молекулярному рівні оптимальне поєднання води та спирту на всіх етапах виробництва.
Компанія "Національні алкогольні традиції" не зупиняється на розроблених видах ТМ "Хлібний Дар", що вже набули популярності. Експериментальне виробництво компанії постійно працює. Технологи продовжують шукати цікаві рецептурні підходи та поєднання, щоб і у майбутньому радувати прихильників новинками.
Директор з маркетингу компанії Дмитро Самсоненко звернув увагу на те, що "зростання популярності ТМ "Хлібний Дар" може привернути увагу людей, які займаються виробництвом підробленої горілки. Нова упаковка ТМ "Хлібний Дар" з додатковими ступенями захисту стане своєчасною профілактикою підробок и спрацює на випередження. Це питання є для нас дуже важливим, оскільки мова іде про нашу репутацію і захист наших споживачів".
Компанія "Національні алкогольні традиції" представляє на українському ринку торговельні марки Хлібний Дар, Байка, Цельсій, Козацька Рада, Перша Гільдія, Ля Фамм, Коблево, Бон Вин, Маренго.
ІА "Вголос": НОВИНИ