Поки не вирішено питання транспортування нафти до Бродівського НПЗ, складно говорити про його доцільність.

Про це у коментарі „Прес-Тайму” розповів колишній голова Львівської ОДА Олександр Сендега.

„Складно сьогодні говорити про його доцільність, адже не вирішено питання транспортування каспійської чи іракської нафти по трубопроводу Одеса-Броди”, — сказав він.

Водночас Сендега відзначив, що зараз будівництво нового НПЗ виглядає дивним з того погляду, що нещодавно держава віддала більшість нафтопереробних підприємств у приватну власність.

„Держава перш за все повинна б була краще дбати про те, що їй належало. НПЗ — високоприбуткове виробництво”, — сказав Олександр Сендега, додавши, що, можливо, „краще було б залучити кредити і провести реконструкцію цих підприємств”.

Щоправда Сендега не заперечив, що саме будівництво є доволі перспективним. „Я схильний наразі розглядати будівництво нового НПЗ як концептуальну ідею, яка має перспективу”.

„БродАгроОйл” — спільне підприємство, засновниками якого є дві американські компанії — ComOxy L.L.C. (Техас) та Bortex Enterprises (Каліфорнія) і дві українські — „Агроліт” (Львів) та „СТЕК” (Київ).

Загальна вартість інвестпроекту — 3,5 млрд. USD.

Зокрема 1,5 млрд. USD передбачено витратити на будівництво нафтопереробного заводу потужністю 8 млн. тон нафти в рік і глибиною переробки сировини 95%.

Друга черга комплексу передбачає будівництво підприємств з переробки сільськогосподарської продукції: м’ясоконсервний завод, овочево-сушильний консервний комбінат, цукровий завод, пивзавод, молокозавод, завод кондитерських виробів, макаронну фабрику, завод біопалива, підприємства з переробки зернових і с/г продукції.

Планується, що на виробничому комплексі буде працевлаштовано 45 тис. чоловік.


Прес тайм

ІА "Вголос": НОВИНИ