Це випливає з роз'яснення Міжнародної асоціації повітряного транспорту, передає «ВВС Україна».
Раніше у медіа з'явилися повідомлення про те, ніби Міжнародна організація цивільної авіації (ІКАО) ухвалила рішення про заборону з 1 квітня 2016 р. перевезення літій-іонних батарей пасажирськими рейсами.
У Міжнародний асоціації повітряного транспорту пояснюють, що заборона стосується лише перевезення великих партій літій-іонних елементів та батарей як вантажу у пасажирських літаках.
«Заборона не поширюється на літій-іонні батареї, упаковані з обладнанням, або літій-іонні батареї, що містяться в обладнанні...», - наголошено в документі.
У ньому також вказується, що заборона вводиться з міркувань безпеки тимчасово - до вивчення питань загроз, які виникають при перевезенні такого типу батарей. Очікується, що нові обмеження переглянуть до 2018 року.
У січні в ІКАО визначили, що літій-іонні батареї можуть перевозитися лише зарядженими на 30%. Всі подібні вантажі повинні мати позначку «лише для вантажних літаків».
Раніше Національна рада США з безпеки на транспорті виступила за те, щоб літій-іонні батареї при перевезеннях тримати окремо від легкозаймистих матеріалів, й обмежувати обсяги таких вантажів.
У раді вважають, що такі елементи живлення можуть стати «причиною займання та вибуху», «джерелом палива для вже існуючого вогню» та «причиною перегрівання, яке може створити умови для вибуху».
Такі висновки були зроблені на основі розслідування причин пожежі на вантажному літаку Asiana Airlines у 2011 р. Тоді двоє пілотів загинуло внаслідок падіння судна в Корейську протоку.
Авіавиробники, такі як Boeing, також заявляли про те, що існуючі системи безпеки на літаках не здатні загасити вогонь, який охоплює значну кількість батарей.
Літій-іонні батареї зараз широко використовуються як елементи живлення для годинників, смартфонів, ноутбуків, планшетів, цифрових фотоапаратів та відеокамер.
ІА "Вголос": НОВИНИ