Міністр у справах сім'ї, молоді та спорту Юрій Павленко наголошує на необхідності поширення соціальної реклами на кшталт соціальної кампанії “Кохаймося!”.

Про це він заявив сьогодні на прес-конференції в агентстві УНІАН.

За його словами, очолюване ним міністерство проаналізувало вплив цієї акції, і “наші дослідження вказують, що це позитивно вплинуло і на молодих людей, і на сімейні цінності”. 

Павленко зазначив, що Міністерство з питань сім'ї, молоді та спорту продовжуватиме співпрацю з Асоціацією зовнішньої реклами в організації схожих проектів.

“Є дуже багато речей, які різними профілактичними засобами можна попередити. В даному випадку це завдання держави”, - вважає Павленко.

За його словами, на одному із засідань Кабінету міністрів один із найвищих посадовців міста Києва намагався ініціювати службове розслідування щодо розміщення таких плакатів, говорячи: “Що це за міністр, який змушує український народ займатися тим, що роблять кролики”, але всі урядовці, включаючи прем'єр-міністра Юлію Тимошенко, підтримали зазначену акцію.

“Дуже приємно, що вперше в історії України молоді професіонали рекламного бізнесу приклали свої знання не на рекламу тютюну і алкоголю, а на те, що створює позитивну емоцію, на те, що змушує людину жити краще”, - додав Павленко.

У свою чергу представник компанії “Український Медіа Монітор” Андрій Руденко повідомив, що акція “Кохаймося!” стартувала 12 червня і триватиме до кінця вересня. За його словами, пік акції був у середині липня, коли на бігбордах Києва було розміщено близько 700 плакатів із закликами: “Нас має бути 52 млн. Кохаймося!”, “Країні не вистачає космонавтів. Кохаймося!”, “Країні не вистачає “Оскарів”. Кохаймося!”, “Країні не вистачає футболістів. Кохаймося!” та “ Країні не вистачає Нобелівських лауреатів. Кохаймося!”.

За його словами, завданням акції було: привернення увагу суспільства до інституту зовнішньої реклами, створення ефективного рекламного повідомлення, максимальне охоплення цільової аудиторії, залучення суспільства до дискусії з цієї проблематики, а також демонстрація можливостей зовнішньої реклами. Руденко повідомив, що ці сюжети побачило близько 78% населення Києва. Основною цільовою аудиторією були люди віком від 18 до 45 років.

Як повідомив президент компанії “InMind” Володимир Паніотто, його компанія дослідила ефективність акції “Кохаймося!”. За результатами дослідження, 42,4% населення Києва вважають, що така реклама необхідна в майбутньому, 47,2% киян вважають, що держава повинна підтримувати схожі ініціативи.

За його словами, з точки зору жителів Києва, найбільш важливими соціальними проблемами є бідність, алкоголізм і наркоманія, охорона здоров'я, безробіття, квартирні проблеми, низький рівень життя та екологія.

Присутній на прес-конференції керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем БІденко повідомив, що влада Києва не визнала, що заклик “Кохаймося!” є соціальною рекламою, тому акція фінансувалась за рахунок операторів зовнішньої реклами.

За його словами, комерційна акція такого масштабу коштує 150-180 тис. дол. США.

УНІАН

ІА "Вголос": НОВИНИ