Таку думку озвучили представники Асоціації перевізників Львівщини у статті на своєму сайті.
Вони нагадали, що в розрахунковому тарифі у 10 гривень за одну поїздку вартість одного літра дизельного палива складала 20 гривень 10 грн. Натомість станом на 20 травня 2022 року вартість одного літра дизельного палива зросла майже в тричі і складає 57 грн. Інші прямі витрати (автошини, мастила, запасні частини) зросли в 1,5- 1,8 раза.
Перевізники натякають, що не пропонують підвищити вартість проїзду у Львові у громадському транспорті втричі. Погодяться і на менше здорожчання.
А якщо ні, то їм доведеться зупинити роботу усього громадського автомобільного транспорту Львова.
Чи погодиться з такими вимогами міська влада Львова, львів’яни дізнаються постфактум. Адже через воєнний стан в країні скасовано всі громадські слухання. А також припинено онлайн-трансляцію засідань виконкому.
Водночас львівський громадський активіст Остап Олексів пропонує через зменшення автобусів та маршруток у Львові, збільшити випуск електротранспорту.
Він стверджує, що, на сьогодні на лінії у Львові виходить 70 трамваїв та 62 тролейбуси. Разом з тим наявна кількість водіїв трамваїв (213 водіїв, що працювали на маршрутах у травні 2022 р.) та водіїв тролейбусів (200 водіїв, що працювали на маршрутах у травні 2022 р.) дозволяє збільшити випуск на маршрути відповідно до Галузевих комунальних норм - 76 трамваїв та 71 тролейбус.
«Як повідомляв Львівелектротранс у ЗМІ у них є 100 справних трамвайних вагонів. То ж, вважаю, що й справних тролейбусів повинно знайтись на випуск 71 тролейбусів на маршрути. Адже до отримання нових 50 тролейбусів на маршрути Львова випускалось 50 - 55 тролейбусів. Також варто задуматись над запровадженням раніше закритих маршрутів трамваїв і тролейбусів. Збільшення випуску трамваїв і тролейбусів значно покращить ситуацію з транспортом у м. Львові», - переконаний він.
Нагадаємо, як повідомляв «Вголос», через брак пального у Львові перестали курсувати деякі маршрутки.
ІА "Вголос": НОВИНИ