Перша модель, Vivo X Fold 2, зроблена у вигляді книжки. Друга, Vivo X Flip, представлена у форм-факторі «розкладушки». Цікаво, що Vivo використовує ті ж позначення для різних форм-факторів, що й Samsung: Fold — для «книжок», Flip — для «розкладушок». Можливо, такі назви стануть загальновизнаним стандартом серед усіх виробників.
Чому гнучкі телефони не дуже популярні?
Попри зацікавлення, яке викликають телефони з гнучкими екранами, поки що їх насправді зовсім небагато на ринку. Як можна побачити в електронному каталозі https://ek.ua/ua/, лише кілька виробників сьогодні пропонують такі моделі, їхню кількість навіть смішно порівнювати з кількістю традиційних смартфонів. Чому ж ця нібито перспективна галузь так повільно розвивається?
Звичайно, основним фактором стримування росту виступає ціна. Телефони з гнучким екраном доволі дорогі. Хоча є звичайні смартфони, які коштують ще дорожче, але все одно ціна новинок не така, щоб можна було їх купити просто заради нового досвіду.
Крім того, чимало скарг надходить саме з приводу гнучкого екрана. Бо від частого відкривання-закривання на місці згину утворюється складка, яку суттєво помітно на дисплеї.
Ще одна проблема, як не дивно, криється саме у збільшених екранах гнучких телефонів. В розгорнутому вигляді вони нібито повинні перетворюватися на невеликий планшет і збільшувати комфорт від перегляду відео, веб-сторінок, ігор. Але біда в тому, що квадратна форма таких екранів відрізняється від прямокутної форми дисплеїв планшетів. Тому відео відтворюється не на весь екран, більшість програм під такі моделі не оптимізовані. Отже, перевага перетворюється на недолік. Залишається лише сподіватися, що з часом ці недоліки розробники зможуть усунути.
ІА "Вголос": НОВИНИ