Нагадаємо, конкурс на генпідрядника реконструкції злітно-посадкової смуги аеропорту «Львів» Мінтранс оголосив у лютому, водночас, вже 5 березня голова Львівської ОДА Микола Кміть повідомив, що Тимошенко підтримала його пропозицію та львівських нардепів щодо початку реконструкції аеропорту «Львів» без тендеру на виконавця.

17 березня міністр транспорту Йосип Вінський скасовує проведення відкритого тендеру. Українська правда наголошує, що згідно з "Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", відкриті торги можуть відмінятися у разі, якщо: подано менше ніж дві тендерні пропозиції, відхилено всі тендерні пропозиції або до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників. Жодної з цих умов не виникало.

Відповідно видання наводить власне бачення скасування тендеру і відбору «Азовінтексу». Компанія ТОВ "Проектно-будівельне підприємство "Азовінтекс" є власником 49,99 % статутного фонду Корпорації "Індустріальний Союз Донбасу".

Як відомо, одним з співвласників ІСД є керівник групи радників прем’єра Тимошенко – Віталій Гайдук, при цьому міністра економіки Богдана Данилишина називають креатурою Гайдука. Інший співвласник ІСД – Сергій Тарута, а його брат Олександр офіційно займає посаду гендиректора "Азовінтекс".

Тим часом, в Дніпропетровську свої скандали навколо стадіону. Міський голова Дніпропетровська Іван Куліченко вимагає оприлюднити ім'я чиновника, який надав державні гарантії щодо реконструкції аеропорту у Львові і не надав подібних гарантій по Дніпропетровську. Про це Іван Куліченко заявив на брифінгу 14 травня, пише UGMK.INFO

Іван Куліченко висловив здивування чому уряд України надало УЄФА гарантії щодо Держінвестицій в аеропорт Львова, а також гарантувало будівництво другого комунального стадіону у Львові. У той же час у відношенні Дніпропетровська не було надано жодних державних гарантій під реконструкцію аеропорту, що і стало причиною виключення міста з Євро-2012. За словами міського голови, проблема приватизації «Днеправіа» та реконструкції аеропорту протягом півтора років затягувалася на рівні центральних органів влади.

За словами міського голови, на сьогодні проблеми є у всіх аеропортах українських міст, які заздалегідь були відібрані для проведення матчів чемпіонату. Зокрема, щодо аеропортів Дніпропетровська і Львова інспектори УЄФА зробили однакові зауваження, що стосуються інвестицій та термінів реконструкції злітних смуг і терміналів.

- Чому тоді Львову держава гарантувала не тільки будівництво державних, але й комерційних об'єктів? А Дніпропетровськ не отримав гарантій навіть з реалізації державного проекту ", - зазначив Іван Куліченко.

ІА "Вголос": НОВИНИ