При цьому в «Приваті» розповіли, як проводити найнеобхідніші операції, не заходячи до застосунку – використовуючи, зокрема, банкомати, термінали, каси банку та ін.
Про це повідомили у «ПриватБанку».
«10 липня з 00:00 до 05:00 ми проводитимемо регламентні роботи в Приват24. Більшість сервісів будуть тимчасово недоступні. Просимо вибачення за незручності», – йдеться в повідомленні.
При цьому в банку дали рекомендації, як проводити найнеобхідніші операції, не заходячи до «Приват24». Зокрема, поповнити мобільний можна:
-
зателефонувавши на 3700;
-
через офіційні програми мобільних операторів;
-
через банкомат ПриватБанку;
-
через термінал самообслуговування банку.
Для переказу коштів з картки на картку можна скористатися:
-
сервісом Sendmoney;
-
Telegram-ботом @PrivatBankBot (перекази між своїми картками);
-
банкоматом банку;
-
терміналом самообслуговування;
-
касою у відділенні банку;
-
зателефонувавши за телефоном 3700.
Для здійснення платежу за реквізитами можна скористатися:
-
терміналом самообслуговування банку;
-
касою його відділення.
Перевірити останні зарахування або списання за своєю карткою можна:
-
зателефонувавши на 3700 – через IVR (тільки зарахування) або через оператора;
-
звернувшись до чату «Допомога Онлайн».
ІА "Вголос": НОВИНИ