Про це передає Інтерфакс-Україна

«Підсумки січня перевершили всі очікування. Він (січень) продовжив тенденцію останніх місяців 2010 року та налаштував ринок на оптимістичний лад», - відзначає інформаційно автоматичної Консалтинг-аналітична група на своєму веб сайті,.

За оцінкою експертів, успіх січня під чому забезпечений активізацією автокредитування. При цьому показово, що ринок досить легко сприйняв і нові ціни, які у багатьох дилерів змінилися вже в січні.

Лідером продажів традиційно стали автомобілі Lada, яким віддали перевагу українців 16% (у січні-2010 - 14,4%), при цьому в кількісному вираженні "АвтоВАЗу" вдалося наростити продажі на 70% - до 1826 тис. од.

Друге місце в січні впевнено зайняв ЗАЗ з результатом 13% і приростом продажів в рази 2,2 - 1,46 до тис. од. На думку аналітиків групи, це потужна заявка на бій за перше місце, так як ЗАЗ в цьому році додасть до свого активу ще одну модель - Forza ЗАЗ.

Третє місце у Hyundai з показником ринку 7,3% (1 на п.п. менше, ніж у січні-2010) і зростанням продажів на 32%, четверте - у Toyota наростити частку на п.п. 1.2, а продажу - майже на 85% до 704 од.

Як і рік тому, п'ятий рядок у рейтингу зайняли Chevrolet (5,5%). Renault почали рік з-ного результату 5%, але зростання їх продажів склав 59%. На 80% зріс і збут Skoda.

Активізувалися і продажі Nissan, що допомогло бренду зайняти 4,4% ринку та продажу наростити на 66%. Дев'яте місце дісталося Kia а замикають топ-10 автомобілі Mitsubishi продажу яких скоротилися на 5,2% в порівнянні з січнем-2010.

Експерти відзначають, що у переважної більшості брендів у січні зафіксовано зростання продажів, а у тих, у кого зафіксований "мінус" ситуацію зіпсував дефіцит автомобілів.

ІА "Вголос": НОВИНИ