Такі дані оприлюднила асоціація «Укравтопром», передає «Дзеркало тижня».
Попит на нові авто впав на 64% або в три рази порівняно з жовтнем 2013 року.
При цьому у порівнянні з вереснем, у жовтні попит зріс на 1,4%.
Кращий результат продемонстрував японський бренд Toyota, який охопив 12% ринку нових легкових автомобілів з показником 704 авто. За другому місці - український автовиробник ЗАЗ. (411 шт., 7% ринку). Третє місце дісталося Renault(397 шт, 6,7%.), четверте - Volkswagen (367 шт, 6,2% ринку) Volkswagen. Замикає топ-5 жовтня Hyundai з результатом 360 авто або 6,1% ринку.
Продажі старих автомобілів в січні-вересні поточного року впали в порівнянні з дев'ятьма місяцями 2013 року на 64% - до 37 562 штук.
ІА "Вголос": НОВИНИ