ЛЬВІВ, 27 СІЧНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — Прокуратура опротестувала накази директора ЛАЗу щодо неоплачуваної відпустки усіх працівників заводу.

Про це сьогодні під час брифінгу повідомив губернатор Львівщини Микола Кміть.

За його словами, як виконується рішення прокуратури завтра перевірить заступник голови Львівської ОДА Тарас Федак, який приїде завтра зранку на ЛАЗ і подивиться чи працівників заводу пустять на роботу.

«Ми намітили свої місцеві дії, котрі ми будемо робити починаючи з завтрашнього дня. Завтра мій заступник Федак Тарас Васильович на восьму годину виїжджає на завод. Перше питання, яке хвилює людей чи їх пустять на роботу чи ні. Прокуратурою сьогодні було скасовано наказ директор (ЛАЗу – ред.) про те, що всі працівники ідуть в неоплачувану відпустку. Таких наказів було скасовано два. Ми надіємося, що завтра людей допустять до роботи. Інше питання чи люди захочуть працювати з невиплаченими грошима», — повідомив Микола Кміть.

Водночас голова Львівської ОДА поінформував, що у розпорядженні адміністрації є звернення від трудового колективу ЛАЗу, в котрому йдеться про те, що на території заводу є близько 12 одиниць готової, але нереалізованої техніки. Облдержадміністрація має намір ними покрити заборгованість по заробітній платі і частково заборгованість перед пенсійним фондом.

«Намічені кроки з управлінням юстиції у Львівській області, прокуратурою, міліцією щодо того, яким чином арештувати ці автобуси чи тролейбуси, організувати їх продаж і почати паралельно дії, щоб виплатити заборгованість по заробітній платні», — поінформував Микола Кміть.

Нагадаємо, що працівники ЛАЗу перебували у неоплачуваній відпустці до 26 січня. Заборгованість заводу по зарплаті перед своїми працівниками становить близько 5 млн. грн.. Заборгованість у пенсійний фонд складає біля 3 млн. грн..

Нагадаємо, що у грудні Львівська ОДА та керівництво ЛАЗу визначили джерела погашення боргів по зарплаті працівникам заводу. Після тривалих переговорів міськрада погодилась купити тролейбус ЛАЗу за зниженою ціною – 1,125 млн. грн., ці кошти мали скерувати на погашення заборгованості. Натомість одразу після цього міський голова Львова Андрій Садовий заявив, що у міському бюджеті Львова не має грошей, щоб купити тролейбус у ЛАЗу. Водночас, ЛАЗ розповсюдив заяву, у якій висловив здивування, що Львів вирішив купити луцькі тролейбуси попри наміри «Львівелектротрансу» купувати львівські машини.

Львівський автобусний завод заснований 1945 року. Приватизація підприємства закінчилась 2001 року. Зараз ЛАЗ виробляє автобуси та тролейбуси. Також завод працює над розробкою трамваю.

ІА "Вголос": НОВИНИ