Про це повідомив директор з розвитку бізнесу на масовому ринку компанії «Київстар» Віталій Ворожбит на прес-конференції сьогодні.

З 24 квітня компанія вводить нову лінійку тарифів — «Країна Київстар», «Діджус стайл» для абонентів передплаченого зв’язку та «Безмежний Київстар» для абонентів контрактної форми підключення.

«Ми продовжуємо розвивати пакетні тарифи. 75% абонентів вже ними користуються», - сказав він.

«Ми переходимо на пакетну тарифікацію», - додав Віталій Ворожбит.

Він також додав, що компанія не відмовиться від щоденної абонплати. «В тарифів є своя економіка. Вони включають великий набір послуг, введення щоденної абонплати дозволяє збалансувати економіку», - сказав він.

«Це специфіка українського ринку, де більшість абонентів – передплаченого зв’язку. Помісячна оплата у нас прижилась тільки на контрактах, тому ми ввели щоденну оплату», - пояснив Ворожбит.

Нові тарифи включають в себе 120-150 хвилин розмов в мережі та 30 смс-повідомлень в добу.

Представник «Київстару» додав, що пакети формувались так, щоб людина не виходила за межі лімітів.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ