Про це на прес-конференції в Укрінформі повідомив голова Державної служби автомобільних доріг України («Укравтодор») Євген Прусенко, повідомляє прес-служба відомства.
Ремонтні роботи завершено на всіх дорогах державного значення, окрім Львівської області та окремих ділянок у Чернівецькій, Івано-Франківській та Закарпатській областях.
За його словами, мережа українських доріг побудована 40-50 років тому. Багато магістралей вже відпрацювали нормативний термін і потребують капітального ремонту або реконструкції.
Голова «Укравтодору» акцентував увагу на тому, що статистичні дані відносно ремонту дорожнього покриття (на сьогоднішній день - 93% покриття) означають лише ліквідацію руйнувань (ям, напливів, колійності). Саме з цієї причини, вважає Євген Прусенко, водії вважають сумнівними ремонтні підсумки автодорожників.
«За якістю дорожнього покриття, за його рівністю, більше 53% наших доріг не відповідають сучасним вимогам. Ми ліквідуємо ямковість, інші небезпечні руйнування та деформації. Але для того, щоб привести дороги в той стан, який очікують українці, необхідно провести на 90% доріг капремонт, вартість якого, на прикладі відремонтованої траси Київ-Житомир, становить близько 20 млн грн. за один кілометр. Капремонту сьогодні потребує 145 тис. українських доріг. За всі роки незалежності зараз стан наших доріг дійсно найважчий. Частина доріг не ремонтувалася по 2-3 міжремонтні терміни (30-40 років). Щоб привести мережу в нормальний стан, необхідно вийти на нормативні міжремонтні терміни. Тобто кожна дорога повинна капітально ремонтуватися один раз на 12-15 років. У перерахунку на річні обсяги - це близько 15 тис. км, які необхідно ремонтувати щороку», - підкреслив Євген Прусенко.
ІА "Вголос": НОВИНИ