При цьому новий сайт знавці ринку оцінюють максимум у 20 тисяч гривень, повідомляє програма “Тендер News” на ТВі.

Журналісти також проаналізували, наскільки «розкрутили» попередній сайт, який обійшовся у мільйон гривень.

Протягом трьох місяців 2011 року макіївська фірма «Експертцентр-М» мала забезпечити щомісяця 16 тисяч переходів на портал «Укрпошти» з головних пошукових систем і соціальних мереж. Фірма отримала за це 993 000 гривень. Виходить, що один клік користувача вартував держпідприємству 20 гривень. При цьому базова вартість такого переходу в інтернеті становить 8 копійок.

Директор компанії з просування сайтів Артем Орлянський прокоментував ТВі: «Таке замовлення коштувало б у межах декількох тисяч гривень. Мова ніяк не йде про мільйони».

За два роки після «просування» сайту ціною в мільйон державних гривень сторінка «Укрпошти» на Facebook зібрала всього 1124 «лайки», а у мережі «ВКонтакті» ще менше – 761. При цьому лише власний штат «Укрпошти» налічує 97 тисяч працівників.

Усі прибутки державного підприємства 2011 року становили 26 мільйонів гривень. Із них один мільйон пішов на «розкрутку» веб-сторінки.

Це не єдиний приклад сумнівного витрачання державних грошей на просування держпідприємств чи органів влади в інтернеті, як дізналися журналісти «Тендер News».

Скажімо, Міністерство економічного розвитку і торгівлі замовило «розширення» і «належне функціонування» Єдиного порталу адмінпослуг за 450 тис. грн. До справи взявся Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, який розробляв цей сайт. При цьому опитані журналістами працівники ІТ-індустрії з подивом зазначали, що сайт – копія дизайну Windows 8.

Джерело: ТВі 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ