[media=26993,26994,26995,26996,26998,26999,27001,27002,27003,27005,27006,27007,27008,27010,27012,27013,27015,27016,27018,27020,27021,27023,27024,27025,27026,27028,27030,27031,27032,27033,27035,27037,27038,27040,27042,27043,27045,27047,27048,27049,27050,27052,27054,27055]
Стаття тіпа політолога В. Мороза на найбільш демократичному сайті за всю історію людства "УП" дала рейтингу Тягнибока і "Свободи" значно більше, ніж увесь вчорашній марш-мітинг. Вчора була, така собі, спроба розігріти біцепси, позажигати апізартроном (привіт Ющенку) перед бабцями та приспічливо зацінити загальну к-ть народу. Піплів було куди більше, ніж на виступі масічки Яценюка.
Землян було до фіга і трошки. Таку к-ть аборигенів у Львові може зібрати хіба що, натаскана на 7-ми вітрах Юлька, але й вона не капітан Немо.
Вишиванки, квіти, сльози, малі діти_кульки, барабани, труби і трембіти_істерія, плач, захоплення і транс_ось такий строкатий мезальянс. Плакати, прапори і гасла_дали усім шматочок масла.
Стосовно масла і словесних провокацій_історія проста, як пень і без Сосюриних акацій:
Біля україночок у віночках, які втомлено сидять на лівій частині пам'ятника Шевченку, якимось дивним чином опиняється чувак, на футболці якого, гордими літерами майорить радісне "De Puta Madre".
Відтепер Ірині Фаріон потрібно буде з подвійною силою боротись проти засилля іноземних матюків на українському просторі, нехай допоможуть їй у цьому Фердинанд де Сосюр та Вільгельм фон Гумбольдт.
Як читаємо, не тільки француваті російські агресори і проффесори безпардонно паскудять солов'їну мову, але й колумбійські наркобарони всунули в червонокалинову свої 2-ва картельні пальці.
А єдиною адекватною відповідю на такі модні зазіхання могло бути лише одне – рівнобедренне me la sudo та підтримка вітчизняного виробника.
Море народу хвилюється 1-з, і 2-ва, і 3-ри, і 4-ри, і 5-ть, саме у ті хвильки, коли на імпровізованій сцені завмирають морські фігури Наталії Зубицької (в народі – Земна), Юрія Іллєнка, Богдана Бенюка, Ірина Фаріон та Олега Тягнибока.
Піщані морські фігури були розбавлені водичкою патріотичних мелодій, віршів, непорозумінь у сценарному плані, квіточками від діточок та чуваком, який одноручно тримає розп'яття і прапорець "Свободи".
Напевне, не варто нагадувати, такому побожному галичанину і патріотичному націоналісту слова з 3 розділу послання апостола Павла до Галатів, 28-й віршик: "Нема юдея, ні грека, нема раба, ані вільного, нема чоловічої статі, ані жіночої – бо всі ви один у Христі Ісусі" та 21 віршик 22 розділу Євангелія від Матвія: "Тож віддайте кесареве – кесареві, а Богові – Боже".
Морські фігури, у вільний від виступу час, роблять усе, що H2O забажає. Ірина Фаріон (до виступу), крізь свої чорні окуляри споглядає, яко самотній гірський орел, море схвильоване спокус бурею і згадує Хосе Ортегу-I-Гассета та (після виступу) сумує за сонячним літом, схиливши свою голову, наче квітка в саду.
Червоні гольфик та туфельки на іконі "Свободи" символізують "голубу кров" – вибраність, царственність та аристократизм духу. А ще червоний колір – це колір мучеників за віру, за слово, за мову.
Темно-синій брючний костюм у білу вертикальну полоску символізує високу духовність, невтомну і нескінченну вертикаль духовного розвитку та божественну благодать. Білий вертикальний колір символізує красу та фізичну і моральну чистоту.
Богдан Бенюк, вірний академічним та драматичним принципам Івана Франка, розмірковує про людей та мишей, згадує хостікоєвського Сулеймана та виглядає з вирію птахів, які б принесли на своїх крилах весну цьому темному і босому народу.
У вільний від академічності час, намагається басовито підспівувати театральному щебетанню насценної щебетушки, одночасно, усвідомлюючи, усю шароварність даної частини сценарію, лахає собі не в кулачок, як це роблять нємочні москалі, а всім об'ємом своїх легень, як файний леґінь, як моторний Еней, розхахакує кремлівську Трою, бікоз, він кляснус ест артистус і чолов'ягус хоть кудас. Комікус, фрікус, кулінаріс, він ліброс альтос всі чітаре, на кухні жінці помагаре і діток в школам відправляре, корочє, прімус ест чувак.
Іллєнко та Зубицька сильно не рипаються, тож писати нічого, а Тягнибок, акі вождь команчів – приходить пізніше.
На сцені, імпровізованій невтомним притулянням червоної калини до усього, що попаде під крону, та завдяки оптимістичним польотам евфемізмів, архаїзмів, діалектизмів, табуїзмів, поетизмів та неологізмів, буяє атмосфера авторського пофігізму, анархізму та націоналізму.
На світлинах було видно, як пісня ллється через край, а атака на емоційний стан і на підвищений та понижений тиск пенсіонерів, виплескуються за межі розмірів фоток (600х450) аж на екрани ваших моніторів.
Особливо цьому буянню допомагає трава від відомої цілительки Зубицької, яка пожалілась на аптечну монополію всякої хімічної гадості та постійну накусіку насікамі для нетрадиційної і народної медицини. Тільки в парламенті вона зможе зробити вільну путь та кльовий приход для коріння усього гомеопатичного, мумійойного та пантового (в оленячому сенсі).
Іллєнко забакланює простонародними евфемізмами усе минуле й прийдешнє покоління помаранчевих триперних шлюшок і голубих тавтологів анального плавання.
Бенюк торжественно та схвильовано обіцяє вивчити борітсу та скинути проффесора Моріарті в Рейхенбахський водоспад. А також приручити Джейсона Борна, щоб скакати танжерськими дахами, не гірше від Метта Деймона (чур йому й пек: клятий ворд виправляє Деймон на Демон).
Ну, ви зрозуміли, Бенюк хоче очолити СБУ і зробити усім краснорожним песиголовцям і гаспидам – кирдик, бріт-міла, ціркумцісіо, суннет, тобто обрізання, а не те, що ви подумали.
Ірина Фаріон сьогодні в хуці, аперкоті, джебі, і не побоюсь цього слова, в брейкбіті. Її драм-машина лушпашить такий джангл, що дихання Prodigy в порівнянні з її мовою, це заїїїїїїїїїїїїїїїїїїїкання соняяяяяяяяяяяяяяяяяячного зайййййййййййййййййййййййййййййчика.
Вона доходить до піку свого лінгвістичного дару, так не втримується на віражах емоційної синергії та емпатії, що ледве не захлинається у власній сатисфакції. Але ж вона носить високе звання "педагога" і тому не дозволяє собі осоромитись на очах та віях своїх студеїв та іншої львівської політехнії.
Не на імпровізовану сцену для усіх, а куди вище від неї, на спонтанно епічну для себе, тобто, для вождя ВО "Свободи", виходить досвідчений сенсейшн Олег Тягнибок. В нього язик як масло (Вікін копірайт ). Він відразу ж розрубує дамокловим принтером гордіїв вузол.
В його руках листочки з "Програмою захисту українців", згідно якої, лев і косуля їстимуть травичку Наталії Зубрицької, олігархи розвозитимуть на своїх роверах в офіси усіх міст булочки з чорносливом і грецькими горіхами та йогурти.
Димінський, щоранку, коситиме траву на стометрівці в трєніках і алкоголічці, Коломойський – митиме вікна усіх львівських будинків на Пасху і на Різдво + білитиме усі хрущовські кухні, а Ахмєтов – працюватиме кочегаром в Лаврівському та Добромильскому інтернатах.
Нє, які інтернати? В раю немає інтернатів. О! Придумав. Ахмєтов тоді буде вчити закордонних туристів української мови як іноземної. А в шахтах зробить український Дісней-ленд – донбаські гірки + море безкоштовного морозива з ірискою, з горішками та шоколадною помадкою (+ чорнослив).
Нє хіло так, я вам скажу. Мєчтать нє врєдно, як кажуть північні москалі. Тягнибок зачитував свою бумажку десь з годину. Це занадто довго, згідно усіх паранормальних законів психології. Люди слухають лише перших 10-15 хв. Далі одна показуха, піар і пейзажі пізнього постколоніального періоду.
Ну ще й марш. Адіос. А вас чекають нижні фотки_неабрамовича Чукотки_моржі, там грають у футбол_а Путін грузить в шахту тол_не мерзли щоб вАші колготки. Моржі у синьо-жовтих шапках_а вся ікра у нас в канапках.
Величезна вдячність за пофігістичний настрій:
Keane за "Crystal Ball" (особливо), "Leaving So Soon", "Your Eyes Open", "Is It Any Wonder", та
The Good, The Bad & The Queen за " '80's Life", "History Song", та
The Coral за " In The Rain", " In The Morning", " In The Forest" і особливо, за весь альбом "Roots And Echoes", та
Molotov за "Puto" і "Gimme Tha Power", та
Gogol Bordello за "Dogs Were Barking".
ІА "Вголос": НОВИНИ