Про це розповіли пресслужби двох найбільших мобільних операторів України lifecell та vodafone.
Зокрема, у пресслужбі мобільного оператора lifecell зазначають, що можу виникнути труднощі з низкою операцій.
«Друзі, у нас суттєво збільшилась кількість звернень у кол-центр, соціальні мережі та через інші канали комунікації. Саме тому декому з вас доводиться чекати на нашу відповідь трохи довше. Водночас робота нашої мережі наразі стабільна», - пише пресслужба.
З чим можуть виникнути труднощі:
- з поповненням рахунку;
- активацією нових абонентів;
- роботою сайту, а також застосунку.
У vodafone розповіли, що робота оператора стабільна: послуги працюють, як і мережа загалом.
«Друзі, через велике навантаження на наші канали обслуговування сьогодні у декого з вас можуть бути обмеження у використанні цих каналів», - розповіли у Vodafone.
Нагадаємо, внаслідок хакерської атаки, сьогодні, 12 грудня, стався масштабний технічний збій у роботі «Київстару». Користувачі повідомляють про відсутність мобільного зв'язку, інтернету, а також проблеми з роботою сайту оператора й офіційного застосунку.
ІА "Вголос": НОВИНИ