Про це Економічній правді стало відомо з повідомлення компанії.
Відповідно до цієї інструкції у пасажира є 2 опції:
Отримати повну компенсацію грошей за квитки.
Безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорті.
Як повідомляється, якщо клієнт не знайде альтернативного рейсу, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.
«Райнер щиро просить вибачення за незручності, викликані відміною рейсу», - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, як писав «Вголос» лоукостер Ryanair повідомив про вихід з України через недотримання раніше досягнутої угоди.
Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман заявив про відновлення переговорів з Ryanair .
ІА "Вголос": НОВИНИ