У випадку відмови обслуговувати державною мовою в Україні потрібно подати скаргу або ж владнати ситуацію на місці.
Відповідну заяву на сторінці в соціальних мережах зробив Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.
Мовний омбудсмен розповів, що потрібно робити у випадку порушення прав на отримання послуг чи інформації українською мовою.
- попросити працівника спілкуватися державною мовою;
- у випадку відмови звернутись на «гарячу лінію» установи чи до керівництва;
- зафіксувати факт порушення за допомогою письмової заяви очевидців, аудіо чи відеоматеріалів. Також записати дані суб’єкта господарювання;
- скарга подається до Уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку skarha@mova-ombudsman.gov.ua. Або можна заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого www.mova-ombudsman.gov.ua
Читайте більше новин від Вголосу:
- Литва змінила назву Грузії та відмовилася від русифікації: перші деталі.
- На Черкащині офіціант у кафе відмовився обслуговувати українською мовою: заклад провчили відвідувачі.
ІА "Вголос": НОВИНИ