Несподіваний поворот скандалу пов’язаного з сином Ющенка. Як зізнався в інтерв'ю “Політе” один з дилерів компанії BMW у Києві, скандал був організований і прорахований маркетологами компанії.
Компанія прагне зайняти перспективний ринок люкс-автомобілів, що динамічно розвивається в Україні. Наприклад, у 2004 році Україна вийшла на друге місце у світі за купівлею наддорогих “Порше”. Разом з тим, в Україні справи у BMW пішли погано
Так офіційний імпортер німецького автовиробника ВМ Group в Україні - компанія "АВТ Баварія", через мережу своїх дилерів, у січні-червні 2005 року скоротила продаж нових автомобілів BMW, MINI, Rolls-Royce і мотоциклів BMW на 27,02% чи на 157 штук, у порівнянні з аналогічним періодом 2004 року, до 424 штук.
У повідомленні відзначається, что лідируючі позиції у своїх сегментах повноправно зайняли моделі BMW X5, BMW 6 серії, BMW Z4 і MINI. Зокрема, у січні-червні ц.р."АВТ Баварія", через мережу своїх дилерів, скоротила продаж автомобілів модельного ряду BMW на 28,4% чи на 150 штук, у порівнянні з аналогічним періодом 2004 року, до 379 штук.
За підсумками січня-червня 2005 року седани бізнесу-класу BMW п’ятої серії міцно зайняли лідируючі позиції в рейтингу продажів BMW. За півроку було продано 110 автомобілів BMW п’ятої серії. Загальний обсяг продажу у січні-червні 2005 року автомобілів MINI склав 28 штук, мотоциклів BMW - 15 штук і 2 автомобілі Rolls-Royce. Как повідомляв Уніан, у 2004 році компанія "АВТ Баварія", через мережу своїх дилерів, збільшила продажу нових автомобілів BMW, MINI, Rolls-Royce і мотоциклів BMW на 19,9%, у порівнянні з 2003 роком, до 994 штук.
Звичайно, що компанії знадобилася стратегія, здатна переламати ці негативні тенденції. У результаті журналісти одержали класний скандал, який розвіює тугу відпускного сезону, а всесвітньовідома компанія непогану піар-компанію.
До речі, нам не удалося перевірити, але не можна виключати те, що й Virtu також використовувала со-branding для розкрутки своєї продукції, націленої на специфічний сегмент ринку. З огляду на те, що окрім машини і мобілки в скандалі фігурують елітні київські заклади, дорогі сорти вин і шампанського не можна виключати, що українські громадяни свідки могутньої промо-акції, на яку скинулись декілька компаній. На жаль, простим громадянам залишається бути тільки тільки свідками, на цьому святі життя. Погодьтесь, вечеряти у клубі "Декаданс" і поїздити на BMW "шістці" можуть лише скромні працівники консалтинговых фірм.
Власти.Нет
ІА "Вголос": НОВИНИ