Про це повідомляє Львівська міська рада.
Зокрема, найпоширенішими послугами у липні були: послуги державної міграційної служби – 4 878 звернень, реєстрація нерухомості – 2 647 звернень, реєстрація фізичних осіб-підприємців/юридичних осіб – 1 650 звернень, послуги державної реєстрації актів цивільного стану – 1 170 звернень.
Також було 823 звернення щодо видачі довідок для вимушено переміщених українців, 797 звернень щодо обміну посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів, а також 655 звернень за послугою «єМалятко».
«У липні наші підрозділи видали майже 13 тисяч результатів раніше поданих звернень. Дякуємо за довіру та активність. Працюємо далі, аби надавати якісні та зручні послуги для кожного мешканця, який до нас звертається», - наголошують в управлінні адміністрування послуг Львівської міської ради.
До слова, за другий квартал 2025 року львівські Центри надання адміністративних послуг відвідали понад 103 тисячі мешканців, що майже ідентично тій кількості, що була за перший квартал року. З усіх відвідувачів – 92% очікували менше ніж 15 хвилин на розв'язання свого питання. Водночас побільшало електронних звернень та збільшився показник простоти взаємодії.
ІА "Вголос": НОВИНИ