Про це сказав керівник департаменту маркетингу „Концерну Галнафтогаз” Василь Дмитрів під час прес-конференції сьогодні.

Як розповів Василь Дмитрів, введення мит закриє український ринок для якісного імпортного пального, що призведе до подорожчання бензину та, як наслідок, пришвидшення інфляційних процесів.

Окрім того, за словами Василя Дмитріва, якщо ринок буде закрито, це посилить ріст енергетичної залежності від російських постачальників, які монополізують український ринок (ТНК-ВР, „Лукойл”).

Водночас, як відзначив Василь Дмитрів, якщо Міністерство енергетики та вугільної промисловості введе мита, збільшиться контрабандний ресурс нафтопродуктів, який вже на сьогодні становить близько 5% від українського ринку, а основним постачальником контрабанди є Росія.

Також керівник департаменту маркетингу „Концерну Галнафтогаз” наголосив на тому, що введення мит призведе до погіршення стосунків України з країнами-членами СОТ, які можуть виставити загороджувальні мита для українських товарів.

Головний редактор журналу „Газ і нафта” Олег Дорожовець відзначив, що введення мит призведе до інфляційних процесів в Україні, що погіршить стосунки з МВФ та Світовим банком.

Окрім того, за словами Олега Дорожовця, відбудеться зменшення транспортного потоку через Україну та ускладнить стосунки з Білорусією, яка є постачальником венесуельської нафти в Україну.

Також Олег Дорожовець додав, що із введенням мит, в Україні може виникнути ситуація із нестачею якісного бензинуу А-95 або, навпаки, надлишок дизпалива та бензину А-92, які доведеться експортувати, але за нерентабельними цінами через їх низьку якість.
„Прикриваючись підтримкою українського виробника, який насправді не може забезпечувати достатню кількість пального, вже не говорячи про його якість, держава намагається на хвилі кризи провести черговий перерозподіл ринку нафтопродуктів” – сказав Олег Дорожовець. 

ІА "Вголос": НОВИНИ