На турецьких курортах почали відмовлятися від системи обслуговування туристів "аll inclusive". Так з 1 травня мережа готелів Rixos вже відмовилися від системи "все включено", пише ТСН
Концепцію "все включено" вигадали 10 років тому власники готелів в Анталії для приваблення туристів. Тепер же такий сервіс викликав низку проблем.
Спочатку своє невдоволення висловлювали власники кафе і ресторанів, які розташовані за територіями готелів і втратили своїх клієнтів. Потім критикувати концепцію аll inclusive почали вже самі готельєри, оскільки витрати на шведський стіл стали перевищувати прибутки від кількості постояльців. Крім того, Туреччина вирішила позбутися іміджу недорогого курорту, де відпочивають туристи відповідного рівня, які, заплативши за путівку, не бажають витрачатися більше ні на що - навіть на келих імпортного вина.
Першим від системи "все включено" відмовився готель "Rixos Premium" в Бодрумі - з 1 травня ця концепція у ньому не діє. Якщо експеримент виявиться вдалим, систему "аll inclusive" скасують і в решті шести готелях мережі в Анталії, Кемері та Белеці.
Тим не менш, на думку туроператорів, навіть якщо нововведення Rixos виправдає себе, уся Анталія навряд чи відмовиться від "аll inclusive". З іншого боку є і плюси у скасуванні системи "все включено". Тепер туристи матимуть можливість вибрати свій стиль відпочинку.
ІА "Вголос": НОВИНИ