ЛЬВІВ, 31 СІЧНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — У 2007 молочна компанія «Галичина» збільшила присутність до 12% українського ринку йогуртів.
Про це Presstime повідомила PR-менеджер молочної компанії "Галичина" Наталія Головачко.
Ріст продажу в категорії йогуртів та йогуртових напоїв склав 109,6%. За даними AC Nielsen частка ринку питних йогуртів ТМ«Галичина» по Західній Україні становить 42,7%. А частка загальноукраїнського ринку, за даними рітейлерів — понад 12%.
Загалом, за словами генерального директора молочної компанії «Галичина» Володимира Петрини, протягом 2007 року об’єм реалізації усього асортименту продукції компанії виріс на 76% в гривневому еквіваленті. Тоді як ріст продажу в категорії йогуртів та йогуртових напоїв склав 109,6%.
Протягом 2007 року молочна компанія «Галичина» фактично завершила побудову власної національної системи дистрибуції у всіх регіонах України. Зокрема, відкрито регіональні структурні підрозділи у Дніпропетровську, Харкові, Херсоні, Кіровограді та Чернігові.
Як повідомляло агентство, у 1 півріччі 2007 року молочна компанія „Галичина” наростила продажі на 39,5% — до 31,196 тис. тонн молочної продукції.
ЗАТ „Галичина” володіє Радехівським молокозаводом. Виготовляє сухе знежирене молоко, казеїн, масло, сири тверді під ТМ „Молочар”, а також молоко, кефіри, сметану, йогурти під ТМ „Молочар”, „Галичина” і "12 Вітамінів".
У 2006 році молочна компанія „Галичина” наростила виробництво на 63% — до 48 тис. т.
Компанія лідирує на ринку кисломолочної продукції Західної України. У Києві за даними AC Nielsen питні йогурти та біо-кефіри ТМ „Галичина” входять до п’ятірки лідерів.
ІА "Вголос": НОВИНИ