ЛЬВІВ. 20 БЕРЕЗНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — «Перша приватна броварня» планує збільшити обсяг продажу на внутрішньому ринку до 25%.
Про це Presstime повідомив директор відділу маркетингу Максим Васильєв.
Компанія наситить попит за рахунок збільшення продукції.
Для зміцнення своїх позицій «Перша приватна броварня» активізує свою діяльність у деяких західних регіонах, зокрема на Закарпатті та у містах-мільйонерах на сході України, повідомив він.
„Перша приватна броварня” працює з початку 2004 року.
Підприємство випускає 10 сортів пива (світле, преміум, міцне, чорне, платінум-світле, платінум-чорне, "Авторське", "Stare Misto", безалкогольне) під ТМ „Перша приватна броварня”, а також 2 сорти квасу (ТМ „Квас Львівський”).
Потужність виробництва складає 3,5 млн. дал. пива та квасу в рік.
ІА "Вголос": НОВИНИ